8 Mart 2010 Pazartesi

Deumak-İtümak ile ortak faaliyetimiz

01.01.2010 Hümak
Yazar: Emre Cem Emiroğlu
Bir kış günü, saat 15.00'da Ankarada yazdan kalma bir havada pamukkale tur ile uşağa doğru yola çıktık. Otobüs yolculuğu sıkıcı geçsede önmüzdeki Mert bebek eğlence kaynağımız oldu. 18:15de afyonda 15 dakika mola verdik.18:30da uşağa doğru yola çıktık. Biz uşağın girişinde bulunan banaz ilçesinde indik. İniş saati 19.30. Sabahtan beri bişey yemediğimiz için Boğaziçi restauranta yemek yedik. Saat 20:40'da kampın son günü içi içecek(içki) tedariki yapıyorken deumaklılar geldi.21:00 da izmirlile çorba içmek için döner dürüme oturdular, biz de bu sırada çaylarımızı yudumladık.21:30 kamp sandığımız köy evini barındıran Karacahisar köyüne doğru yola çıktık. 22:15de köye vardık. Bizi köyde çok iyi karşıladılar. İzmir grubu önceden tanıştığı için sohbetleri iyiydi köydekilerle. Bizi köy kahvesinde ağırladılar önce, orada da çayımız içtik. 23:15 de bizi köy evine yerleştirdiler. 00:15 de uyku moduna geçtik. Sabah saat 8:00da kalktık. Sabah kahvaltısı karşısında şaşkına döndük: izmir ekibi üçerli gruplarla yanlarında taşıdıkları kişisel tüpleriyle zengin menülü(sucuk ve sucuk kombinasyonları, sosisli börek, menemen...vb) bir kahvaltı yaptılar. Biz toplu bir şekilde kahvaltı yapmaya alışık olduğumuz için bu durumdan hiç hoşnut olmadık. Ayrıca banazdan içecek(alkol) fışında birşey almadığımızdan dolayı yanımızda olan bir tutku ve bir çiziyle kahvaltıya başladık. Bunu gören izmirlile bizi kahvaltıya davet etti. Ahmet ve Cem (=anıl gitmedi) onlarla kahvaltı yaptı.Anıl gurur yapıp yarım çiziyle yetindi. 9.30 itülüler köye teşrif etti. Selam sabah vermeden kahvaltılarını yapmaya eve geçtiler. Kaynaşma mağaraya hazırlanırken(üstümüzü değiştirirken) oluverdi. Hazırlık sırasında hazneler sıkıntı yarattı. Bir hazne anılın üstün teknik bilgilerine rağmen kontrol sırasında alev aldı ve boru yandı, mal olduğumuz için müdahaleyi biraz geç yaptık bu sebep ötürüyle borunun bir kısmı yandı. Petzl hazne de çalışmadığı için Anıl ve Cem mağaraya ledle, Ahmet hazneyle girdi.13:30da mağaraya girildi. Ahmet Deumaktan hüseyin ve idris ile yenilerle mağaraya girdi. Anıl ve Cem Deumaktan ersin ve İtümaktan özgün önderliğindeki diğer grupla girdi. Ahmetin bulunduğu grup 16:00da mağaradan çıktı. Anıl ve Cemin bulunduğu grup 18:15de mağaradan çıktı. Anılıersinle birlikte mağara yakınındaki bir mağarada bıraktık. Ersin çok ıslandığı için klubede ısındı Anıl da o yalnız kalmasın diye yanında kaldı. Mağaradan sonra akşam yemeği yenildi.Ardından nihayete erildi. Gece 3 sularında cemin contayı yakıp insanları kovması sonucu uykuya geçildi. Sabah 11:00da kalktık ve apar topar yola çıktık. Müthiş bir fırtınaya rağmen uşağa ulaştık ve oradan da ankara otobüsüne bindik.

umut sinan dedi ki...

eheh eh be anıl madem gurur yaptın neden gelmiyorsun be hacı.. bu arada resimler benm çektiğim resimler begendim...:):):):):) çok güzel bir faaliyet oldu. daha nice ortak faaliyetlere hümaklı arkadaşlarım..

İletişim

Bu blogda yazar olarak yer almak ve katkıda bulunmak istiyorsanız, blog yöneticileri ile iletişime geçmeniz yeterli olacaktır.

Blog Yöneticileri

HAKKINDA

Hacettepe Üniversitesi Mağara Araştırma Topluluğu (HÜMAK) 1988 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden itibaren Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde araştırma ve eğitim faaliyetlerine devam etmektedir.

AMAÇ

Hacettepe Üniversitesi Mağara Araştırma Topluluğu 'nun (HÜMAK) çok yazarlı resmi ve gayrıresmi paylaşım ortamıdır.

Kafasından bareti eksik etmeyen tüm mağaracıları aramızda görmekten keyif, zevk, haz ve gurur duyarız, hoşnut kalırız..