12 Ekim 2010 Salı

Eğitim Şart

Evet sevgili mağaracılar,

'Temel kampçılık' temalı dönemin ilk eğitim toplantısı 11.10.2010 tarihinde neşe içinde tamamlandı. Arkadaşlarımızdan İrem Yalçın ve Anıl Gökser Özer bize kampçılık nedir, yavru kurt nasıl olunur, kampta yanınıza getirdiğiniz ve getirmediğiniz için 1000 pişman olacağınız malzemeler nelerdir gibi gibi pek çok yararlı bilgiyi aktardı. Sevgili Murat Memişoğlu ise 'Kamp Malzemeleri Kullanım Tekniklerine Giriş I' isimli dersi 'Uygulamalı Çadır Kurma I' ile kombine ederek sundu. Valla biz de söyledik. Televizyonun-internetin, yatağın-yorganın, peluş oyuncağın-ketıl'ın olmayacak dedik. Kafamdabaret'i takip eden arkadaşlar temel kampçılık ile ilgili ayrıntılı ders notlarına http://www.humak.hacettepe.edu.tr/Learning/ adresinden ulaşabilirler. Sonra vay efendim ben mumumu unuttum yok efendim kibrit mi getireydim çakmak mı bilemedim demeyin =)

Bu haftasonu ilk faaliyetimiz Kızılcahamam'a düzenlenecek. Aramıza yeni katılan pek çok arkadaşımız var, umarım onlar da ateş başında kahvelerini yudumlarken bu faaliyetten bizim kadar keyif alırlar.

Kendi adıma haftasonunu sabırsızlıkla bekliyorum ve sözlerimi şu güzelim şarkı ile bitirmek istiyorum:

Hani bir dışarda olsam
Hep yürürüm, durmam
Benimle beraber yürür
Gökyüzü, toprak
Hürriyet, benimle beraber
Gökyüzü, toprak ve hürriyet
Ne güzel şeyler
Hani bir dışarda olsam
Belki günlerce uyumam
Sabahları yok artık o kahpe uyanışım

Duvarda kaldı gözlerim
Dalmışım

0 yorum:

 

İletişim

Bu blogda yazar olarak yer almak ve katkıda bulunmak istiyorsanız, blog yöneticileri ile iletişime geçmeniz yeterli olacaktır.



Blog Yöneticileri

HAKKINDA

Hacettepe Üniversitesi Mağara Araştırma Topluluğu (HÜMAK) 1988 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden itibaren Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde araştırma ve eğitim faaliyetlerine devam etmektedir.

AMAÇ

Hacettepe Üniversitesi Mağara Araştırma Topluluğu 'nun (HÜMAK) çok yazarlı resmi ve gayrıresmi paylaşım ortamıdır.

Kafasından bareti eksik etmeyen tüm mağaracıları aramızda görmekten keyif, zevk, haz ve gurur duyarız, hoşnut kalırız..